9 Temmuz 2016 Cumartesi

Cesarette İnecek Var !

Şu anda beni en iyi ifade eden başlık bu  kesinlikle . Kavrulan sıcaklığın ensesinde , karşımda uzanan denizi seyrederken  ,  birden kendimi blog yazılarının içinde buldum. Kaç zamandır  benimde aklımda olan ama doğru zamanı bulamadığım vakit geldi de çattı . Siz ne dersiniz ha ? Ve ''  Ben blogger olmak istiyorummmm'' düşüncelerine kendi içimde kapıldım.  Duygularımın rehberliğinde hissettiklerimi , kendi deneyimlerimi  , keşfedilecek yerleri ya da hoşuma giden detayları fotoğraflayıp anlatmak ve daha  bir çok şey benim için keyifli olacak gibi gözüküyor . Şimdiden benimle bu yolculuğa çıkmak isteyenler parmak kaldırsın !  Çünkü ben çok hazırım . Siz de isteyip cesaret edemediğiniz her şeyin peşinden gidin ve ilk adımı atın. Ben attım sıra sizde haydiiiii :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder