13 Temmuz 2016 Çarşamba

Tatili Sevmeyenimiz Var mı ?

Okulların tatile girmesine en çok sevinenlerden biri de benim muhakkak. Koca bir yılın sonunda dinlenmek benim de hakkım moduna geçmiş bulunmaktayım. Size şimdi benim  genelde hep gitmekten tat aldığım  alternatif ( ne de olsa ücreti babamdan çıkıyor ) bir tatil köyünden söz etmek istiyorum. Genelde bizim uğrak noktamız . Nedir burası diyenlere hemen söylüyorum '  İhlas Armutlu Tatil Köyü ' . Duyanınız vardır . Ama benden de duyun istiyorum. Deniz , havuz , eğlence merkezleri ,  doğa  gibi bir çok özelliği bünyesinde barındıran , Yarımadanın Marmara Denizi'nde son bulduğu en uç noktanın güney sahilinde yer alıyor.Kuzeyinde Yalova , Güneydoğusunda Gemlik , Güneyinde Bursa. Daha ne olsun ! Deniz seferleri ile de ulaşımı kolaylaşmış sizin gelmeniz için her türlü imkanı sağlıyorlar efendim :)) En güzel özelliklerinden biri de kadın - erkek ayrı deniz , havuz imkanlarından yararlanmak .  Tabii karışıkta mümkün . Ve Ünsal Kaptan'ın sahilden anonsları ile meşhur bir yer.  Ünsal Kaptanımız sizi makul fiyatlarla Melekler Adası ( Trilye ) , Gemlik , Mudanya gibi şirin yerlere de götürmek için can atıyor . Yani sadece Armutlu ile sınırlı kalmamanız için imkanlar genişletiliyor. Peki ben 15 günlük süre zarfında burada ne yaptım ? Hemen söylüyorum . Benim gibi uyumayı sevenler buradaysa çok şanslısınız çünkü deniz esintisiyle gayet öğle saatlerine kadar uyuyup kalabiliyorum. Sıcaktan bunalma derdi yok :) Öğleden sonra  deniz sefasını sürerken etrafı izleyip keşfetme rahatlığını bulabilmeniz mümkün . Kitabımı ve kulaklığımı alıp kumlarda güneşlenmekte benim işim .( Dikkat ! Güneşten korunmak için krem , yağ vs. her türlü güvenliği alın ) . Yoksa benim gibi güneşi unutup yanabilme olasılığınız oldukça yüksek . Cesaretiniz varsa denizde ki su aktivitelerinden de faydalanabilirsiniz. Henüz ben tercih etmedim .Güneşin kaybolduğu vakitlerde atv , bisiklet gibi aktivitelerle güzel saatler geçirebilirsiniz. İşte bu benim tercihim !  Sonrasında eğlence merkezinde dilediğince eğlenebilirsiniz ( arkadaş ortamınızla bu anları tatmanızı şiddetle tavsiye ederim ) . Aquapark ve Su Dünyası'nı akşamları tercih edenlerdenim. Ve saate bakmaksızın gece yürüyüşleri sohbetlerin en tatlı anlarıdır. Çekirdeğinizi alıp uzun uzadıya yürüyüşe çıkma keyfine varın. Ve anlatamadığım pek çok şey mümkün esasında. Amaç vaktinizi en iyi şekilde en güzel en kalıcı haliyle değerlendirebilmek. Biz  tatilden tat almayı bilirsek  bize her yer harika , mükemmel görünür. O yüzden nerede olursak olalım ister evde ister tatil yerlerinde  ister köyde.. Harika bir gün geçirmek pek zor değil. Bırakalım kendi sesimizi dinleyelim , ufak uğraşlarla günün en verimli saatlerini kendimize yaşatalım. Yiyelim içelim boş verin kilo alırım dertlerini. Kendimizi şımartma vakti geldi de geçiyor . Tatilimiz bol gülücüklerle geçsin . Daha 9 günlük Kurban Bayramı tatili var . Bence yeni planlarımızı hazırlama vakti hızlı şekilde geliyor.  Boşaltılan bavulları tekrar hazırlama anları gelsin çatsın .İyi Tatiller  :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder